Takk for din henvendelse. Dette er en jobb for oversetterne. Jeg sender din forespørsel dit.
[Charles Samuels]
Hei,
Jeg lærer norsk med interneten (!), og for å praksis jeg oversatt krulerdokumentasjon til norsk bokmål for KDE.
Bruke det! ;)
Også, hvor er den nye oversettelsene av KDE?
-Charles
-- Charles Samuels charles@kde.org ### charles@altair.dhs.org is obsolete, please update your addressbook. "The world is my circuit board, and I am the electron."
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
Sunday 22 September 2002 02:01 pm, wrote Petter Reinholdtsen:
Takk for din henvendelse. Dette er en jobb for oversetterne. Jeg sender din forespørsel dit.
[Charles Samuels]
...
Hm, den først docbook filen vår uriktig. Her er en andre.
Takk
- -Charles
- -- Charles Samuels charles@kde.org ### charles@altair.dhs.org is obsolete, please update your addressbook. "The world is my circuit board, and I am the electron."