----- Original Message ----- From: Mákká Regnor Regnor.Jernsletten@eunet.no To: i18n-sme@lister.ping.uio.no Sent: Saturday, September 14, 2002 4:57 PM Subject: [i18n-sme]Re: [i18n-sme]Høyring, samisk
Bare et lite spørsmål:
Finnes det et bilde på nett av 1996-tastaturet i sin helhet? Det jeg
har sett har bare de samiske tegnene inntegnet på et modifisert norsk tastatur. Akkurat i denne sammenhengen tror jeg det er lettere å argumentere hvis man kan "tegne og fortelle".
?? Forstår vi kvarandre no? Dei tastatura du etterlyser finn du jo her:
http://www.hum.uit.no/a/trond/smi-tastatur.html
, det er 1996-tastatura, for nord-, skolte- og enaresamisk, for PC og Mac (men det visste du vel?). Dette er komplette samiske tastaturlayoutar. La dykk ikkje lure av at de ser kommando- og opsjonstastar frå Mac også på PC-tastaturet, det er berre fordi teikninga vart laga på ein Mac, tataturoppsetta sjølv er verkeleg PC-tastatur (jf. t.d. plasseringa av @). Ein del tastar er gule, andre blå, fargebruken er forklart under kvart tastatur. Merk at nederst på den grafiske lista under kvart tastatur finn de ei liste over kva bokstavar dei ulike daudtastatne produserer. Kontrasten til høyringsdokumentet burde vere openberre.
Ellers synes jeg Trond er i gang med å skrive ut den høyst nødvendige introduksjonen til høringsuttalelsen.
Fint at du syns det. Vi får gjere fråsegna ferdige og sende henne i veg, det hadde vore fint å få tilsvarande meldingar frå andre miljø og, Skolelinux v/ t.d. Børre kan t.d. godt skrive at dokumentet slik det no står ikkje kan brukast til å lage eit fungerande tastatur med.
Trond. _______________________________________________ i18n-sme mailing list i18n-sme@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-sme