Eg ønskjer no å slutta å vedlikehelda nynorskomsettinga av tekstbehandlingsprogrammet AbiWord. Heimesider:
http://www.abisource.com/ http://www.huftis.org/nynorsk-programvare/abiword/
Er det nokon som ønskjer å overta, er de velkomne til å gjera dette. Gje gjerne beskjed til meg, eller til denne lista.