nilsk@skolelinux.no skreiv i news:20050618172857.3DE9F24058@developer.skolelinux.no:
Mime-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1 User: nilsk Date: 05/06/18 19:28:56
Modified: i18n/head-kde-i18n/nb/messages/kdeextragear-1 amarok.po Log: liten rettelse
[...]
msgid "Fill-In Tags &Using MusicBrainz" -msgstr "&Fyll ut merkelapper med MusicBrainz" +msgstr "&Fyll ut etiketter med MusicBrainz"
Var me ikkje einige om å bruka «merkelapp» i staden for «etikett»?