Eg har lagt ut eit forslag til omsetjing av «Innføring i Calc». Skulle gjerne hatt noen tilbakemeldingar på feil og manglar som måtte finnast. Språkfeil, inkonsekvent språk o.l. Eg har ikkje set meg inn i Writer skikkeleg, så førebels bruker eg formateringa frå originaldokumentet. Ser at layouten treng noen justeringar her og der.
Du finn forslaget i odt- og pdf-format her: http://www.stuestoel.no/office/office.php
Helsing Kolbjørn Stuestøl