Sender også til lista.
---------- Vidaresendt melding ----------
Subject: Re: [i18n-no] Pipelining? Date: Fredag 30. juli 2004 21:04 From: Håvard Korsvoll korsvoll@skulelinux.no To: i18n-no@lister.ping.uio.no
Fredag 30. juli 2004 20:30 skreiv Eskild Hustvedt:
Jeg har brukt "rørkanal" i kmail.po Hva skal egentlig brukes (fellesordlista var litt uklar)
Eg har faktisk ikkje funne noko godt norsk ord for dette. Men kanskje nokon på lista har eit forslag. «Pipelining» i dette tilfellet er i samband med nedlasting av fleire e-postar i ein bolk.
Når eg tenkjer meg om var det eigentleg ei bra omskriving. Kanskje vi kan bruke det.
Håvard
-------------------------------------------------------