j
k
j a
j l
Av ren nysgjerrighet, er det noen her inne som har prøvd Lokalize for Windows?
Hvis tilfelle, hvilke erfaringer har du/dere med det?
Med vennlig hilsen Dan Åsen Hansen
Show replies by date
l10n-no@nuug.no
Add to favorites Remove from favorites