fredag 6. september 2002, 12:55, skrev Karl Ove Hufthammer : | Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget | | news:OF1E7DDC80.2CC6ED8C-ONC1256C2C.0034A255@akershus-f.kommune.no: | >> http://forum.nfk.no/viewtopic.php?t=13 | > | > Vi har svart. Svaret ligger ute | | Angåande denne pressemeldinga (som eg forresten ikkje finn på | <URL: http://www.akershus-f.kommune.no/aktuelt/presse.html >): | Denne snakkar heile tida om «OpenOffice». Eg minner om | <URL: http://www.openoffice.org/about_us/summary.html >: | | Because of trademark issues, OpenOffice.org must insist that | all public communications refer to the project as | OpenOffice.org, not "OpenOffice" or "Open Office." | | Sjå òg <URL: http://www.openoffice.org/FAQs/faq-other.html#7 >.
Vi er klar over det, at vi ikke har presisert dette for «journalistene», er vel en forglemmelse. Artikkelen er forresten ikke ferdig ennå, så det er ennå ikke for sent. Skal se hva jeg oppnår ...
Axel