Hei!
Nå som Karl Ove har begynt å dokumentere verktøy han bruker, så fikk jeg en ide som er gjengitt i tittelen på e-posten og litt mer beskrevet på https://gitlab.com/l10n-no/l10n-no-dok/-/issues/1
Hvis noen har meninger og ikke bruker GitLab, så kan man jo svare her.
Hans