Ein stor takk til Kolbjørn Stuestøl kol-stue@online.no som har omsett Gimp til nynorsk. Eg har nett lagt til omsetjingane hans i svn, vonaleg kjem dei ut til folket snart.
On Wed, Mar 12, 2008 at 2:33 PM, Åsmund Skjæveland asmund.skjaveland@bio.uio.no wrote:
Ein stor takk til Kolbjørn Stuestøl kol-stue@online.no som har omsett Gimp til nynorsk. Eg har nett lagt til omsetjingane hans i svn, vonaleg kjem dei ut til folket snart.
Ja! Folket vert sers glad for nynorsk Gimp! :D