Hei,
Kva skal eigentleg 'Could not' omsetjast med? Reint umiddelbart vil eg omsetje det med 'kunne ikkje', men det er ikkje akkurat god norsk. Alternativt, og noke betre, blir 'Klarte ikkje'.
Denne er litt viktig, sidan den går igjen i alt som er av omsetjingar.