Ikkje den heilt store responsen her i forumet på reknearkspørsmåla mine, men eg prøver med nye innlegg likevel. Denne gongen kanskje litt utopisk om logiske bit-funksjonar i LibreOffice (LO).
Slik eg ser det, er dei norske omsetjingane språkleg korrekte, men litt tungvinte. Men det er kanskje ikkje noe å gjere med dette sidan Excel brukar dei? Dei to første er etter mitt syn greie:
BITAND -> BITOG BITOR ->BITELLER
Det er dei tre neste eg kunne tenke meg å forandre:
BITLSHIFT ->BITSKIFTV eller BITVSKIFT (Nå: ikkje omsett i nn, BITVFORSKYV i nb og Excel) BITRSHIFT -> BITSKIFTH eller BITHSKIFT (Nå: ikkje omsett i nn, BITHFORSKYV i nb og Excel) BITXOR -> BITXOR (Nå: Ikkje omsett i nn, BITEKSKLUSIVELLER i nb og Excel)
Sjølv likar eg best forslaga eg har skrive like etter ->. Ref. også tidlegare innlegg her i forumet. Til språkfolka: Er det nødvendigvis noen språklege skilnader (i denne samanhengen) på å forskyve tala og å skifte dei? (Eg er ikkje språkmann sjølv).
Grunnen til at eg stiller spørsmåla er at eg *trur* dei som bruker desse funksjonane i eit rekneark er vane med dei frå andre samanhengar, og då gjerne i «kortformane». Eg har ikkje gjort undersøkingar på dette. Men dei gjeldande formene er kanskje så godt innarbeidde at det er vanskeleg å forandre dei?
Dette er på ingen måte noe stort problem for meg, bare eit lite ønskje om / forsøk på å gjere reknearket litt enklare i bruk.
Helsing Kolbjørn Stuestøl
Den 24. feb. 2013 11:39, skrev Kolbjørn Stuestøl:
Ikkje den heilt store responsen her i forumet på reknearkspørsmåla mine, men eg prøver med nye innlegg likevel. Denne gongen kanskje litt utopisk om logiske bit-funksjonar i LibreOffice (LO).
Slik eg ser det, er dei norske omsetjingane språkleg korrekte, men litt tungvinte. Men det er kanskje ikkje noe å gjere med dette sidan Excel brukar dei? Dei to første er etter mitt syn greie:
BITAND -> BITOG BITOR ->BITELLER
Det er dei tre neste eg kunne tenke meg å forandre:
BITLSHIFT ->BITSKIFTV eller BITVSKIFT (Nå: ikkje omsett i nn, BITVFORSKYV i nb og Excel) BITRSHIFT -> BITSKIFTH eller BITHSKIFT (Nå: ikkje omsett i nn, BITHFORSKYV i nb og Excel) BITXOR -> BITXOR (Nå: Ikkje omsett i nn, BITEKSKLUSIVELLER i nb og Excel)
Sjølv likar eg best forslaga eg har skrive like etter ->. Ref. også tidlegare innlegg her i forumet. Til språkfolka: Er det nødvendigvis noen språklege skilnader (i denne samanhengen) på å forskyve tala og å skifte dei? (Eg er ikkje språkmann sjølv).
Grunnen til at eg stiller spørsmåla er at eg *trur* dei som bruker desse funksjonane i eit rekneark er vane med dei frå andre samanhengar, og då gjerne i «kortformane». Eg har ikkje gjort undersøkingar på dette. Men dei gjeldande formene er kanskje så godt innarbeidde at det er vanskeleg å forandre dei?
Dette er på ingen måte noe stort problem for meg, bare eit lite ønskje om / forsøk på å gjere reknearket litt enklare i bruk.
Helsing Kolbjørn Stuestøl
Generelt tror jeg det er lurt å beholde det som, allerede er i bruk i LibreOffice, i tilfelle noen allerede bruker dem og vi da vil forvirre dem. (Men antar formlene ennå vil virke selv etter et norsk språkbytte da de vel lagrer internt med den faste engelske koden, om jeg husker rett.)
M.a.o. er mitt forslag at vi bruker nb/excel-variantene.
Mvh Axel
2013/2/24 Axel Bojer axel.bojer@gmail.com
Den 24. feb. 2013 11:39, skrev Kolbjørn Stuestøl:
Ikkje den heilt store responsen her i forumet på reknearkspørsmåla mine, men eg prøver med nye innlegg likevel. Denne gongen kanskje litt utopisk om logiske bit-funksjonar i LibreOffice (LO).
Slik eg ser det, er dei norske omsetjingane språkleg korrekte, men litt tungvinte. Men det er kanskje ikkje noe å gjere med dette sidan Excel brukar dei? Dei to første er etter mitt syn greie:
BITAND -> BITOG BITOR ->BITELLER
Det er dei tre neste eg kunne tenke meg å forandre:
BITLSHIFT ->BITSKIFTV eller BITVSKIFT (Nå: ikkje omsett i nn, BITVFORSKYV i nb og Excel) BITRSHIFT -> BITSKIFTH eller BITHSKIFT (Nå: ikkje omsett i nn, BITHFORSKYV i nb og Excel) BITXOR -> BITXOR (Nå: Ikkje omsett i nn, BITEKSKLUSIVELLER i nb og Excel)
Sjølv likar eg best forslaga eg har skrive like etter ->. Ref. også tidlegare innlegg her i forumet. Til språkfolka: Er det nødvendigvis noen språklege skilnader (i denne samanhengen) på å forskyve tala og å skifte dei? (Eg er ikkje språkmann sjølv).
Grunnen til at eg stiller spørsmåla er at eg *trur* dei som bruker desse funksjonane i eit rekneark er vane med dei frå andre samanhengar, og då gjerne i «kortformane». Eg har ikkje gjort undersøkingar på dette. Men dei gjeldande formene er kanskje så godt innarbeidde at det er vanskeleg å forandre dei?
Dette er på ingen måte noe stort problem for meg, bare eit lite ønskje om / forsøk på å gjere reknearket litt enklare i bruk.
Helsing Kolbjørn Stuestøl
Generelt tror jeg det er lurt å beholde det som, allerede er i bruk i LibreOffice, i tilfelle noen allerede bruker dem og vi da vil forvirre dem. (Men antar formlene ennå vil virke selv etter et norsk språkbytte da de vel lagrer internt med den faste engelske koden, om jeg husker rett.)
M.a.o. er mitt forslag at vi bruker nb/excel-variantene.
Mvh Axel
Eg trur nok ikkje det er veldig mange som brukar desse funksjonane, men på generelt grunnlag er eg samd med Axel i at ein helst ikkje bør endre etablerte namn, sjølv om forslaga er gode.
Reknearkfilene er uavhengig av kva for ein språkversjon av programma du brukar. Formlane vert lagra med det engelske namnet.
-thomas