Er det ikkje på tide med et bayes filter? Sidan spamen her kjem på engelsk, medan språket i dei fleste "legitime" meldingar er norsk, burda då det funke greit? I tilleg ti lei whitelist over robots etc. som kan poste til lista.
MVH,
Vidar
Unlike Bill, Linus found the crash-code. It was removed in the 0.0.1 release.
Måndag 2. juni 2003 15:45 skreiv Vidar Løkken:
Er det ikkje på tide med et bayes filter? Sidan spamen her kjem på engelsk, medan språket i dei fleste "legitime" meldingar er norsk, burda då det funke greit? I tilleg ti lei whitelist over robots etc. som kan poste til lista.
Eg oppdaga nett at meldingane på lista blir spam- og viruskontrollerte av UiO. Eg har no prøvd å leggja inn eit filter på meldingshovuda «X-UiO-MailScanner» og «X-UiO-Spam-score», så får me sjå korleis det går.
Det finst elles ein del andre sperrer på lista, som til dømes implisitt mottakaradresse og meldingsstorleik over 40 KiB. I det siste har det ikkje vore uvanleg at 10-15 meldingar (mest virus) har blitt stoppa kvar dag.
Eg trur framleis det er nyttig å ha lista open for ikkje-abonnentar.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
[Gaute Hvoslef Kvalnes]:
Eg oppdaga nett at meldingane på lista blir spam- og viruskontrollerte av UiO.
det burde skje svært sjeldan. UiO er berre backup-MX for PING.