===== Original Message From Morten Hustveit mortehu@student.matnat.uio.no
=====
On Monday 05 August 2002 20:28, Herman Robak wrote:
Når man ser på fil-/mappeegenskapene i Konqueror får man beskjed om hvor mye rom det er igjen på disken. Burde man ikke bruke ordet plass?
Jo, absolutt. Herved endret!
Burde ikke slike endringer arves automatisk av KDE 3-språkfilene i de tilfellene den oversatte teksten har stått uendret fra versjon 2? Eller gjøres det allerede?
Nei, det finst ingen slik automatikk. Ja, feilen bør *absolutt* fiksast i KDE 3 òg. Eg veit ikkje om det er verdt å laga noko automatisk skript for det, men om du føler eit kall, så ver så god!
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
On Mon, 5 Aug 2002, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
===== Original Message From Morten Hustveit mortehu@student.matnat.uio.no
=====
On Monday 05 August 2002 20:28, Herman Robak wrote:
Når man ser på fil-/mappeegenskapene i Konqueror får man beskjed om hvor mye rom det er igjen på disken. Burde man ikke bruke ordet plass?
Jo, absolutt. Herved endret!
Burde ikke slike endringer arves automatisk av KDE 3-språkfilene i de tilfellene den oversatte teksten har stått uendret fra versjon 2? Eller gjøres det allerede?
Nei, det finst ingen slik automatikk. Ja, feilen bør *absolutt* fiksast i KDE 3 òg.
Det er nå gjort, så du behøver ikke! :-)
Eg veit ikkje om det er verdt å laga noko automatisk skript for det, men om du føler eit kall, så ver så god!
Tiltredes! Et slikt skript ville være til god hjelp.