Grunnet store nettverksproblemer på Løkeberg skole, besluttet vi å flytte oss til Forskningsparken i Gaustabekkdalen (ved Blindern) på den siste dagen av utviklersamlingen.
Altså: I morgen, søndag, vil utviklersamlingen være i Forskningsparken ved Blindern. De som ikke har egen laptop vil sitte på SLX-kontoret i 6. etasje. De som har egen laptop kan knytte seg opp til WLAN eller en switch på et passende sted. Disse blir satt opp nå i kveld eller imorgen tidlig.
Vi håper å få en pålitelig WLAN-link fra SLX-kontoret bort til atriet i nabobygget, hvor det er god plass, stoler og bord.