Hei venner,
Vi inviterer til brukerkonferanse med Skolelinux og brukere av fri programvare fra 5-6 Juni på Universitetet i Oslo, Institutt for informatikk.
For påmelding og program, følg lenken:
http://friprogramvareiskolen.no/Gathering/2008-06-Oslo/UserConference
Beste hilsener
Knut Yrvin