Hva er galt med digikam.po? (extragear-graphics)
I kbabel katalogbehandler vises ikke status for denne file. Den står oppført med et sprøsmålstegn til venstre for navnet.
Når jeg kjører digikam er det en del tekster som ikke er oversatt, men jeg finner dem ikke igjen i po-fila.
-Bjørn