Hei
Er nokon her ansvarleg for dei nynorske Debian-omsetjingane, eller kan peike meg i retning av rett person?
Takk!
Ole Andreas Utstumo omsetjing.utstumo@gmail.com skreiv Thu, 17 Mar 2011 18:44:45 +0100
Hei
Er nokon her ansvarleg for dei nynorske Debian-omsetjingane, eller kan peike meg i retning av rett person?
Takk!
Tja, det er nokre namn å finna på sida http://www.debian.org/international/Norwegian. Elles har eg intensjonar om å bidra - om ei stund.
:-) YSLandro