Når man får ord med endelsene:
-ende
som i f. eks. syklende, gående, oppdragende osv
Dette er jo litt tvetydig skal dette defineres som et verb, presenes partisipp eller et adjektiv??
Det kan jo være begge deler..
Med vennlig hilsen
Svenn Inge Ingebrigtsen IKT-veileder Villaveien skole mailto:svenn@online.no svenn@online.no Tlf: 76 91 26 13 Mob: 918 00 664 Privat: 75 91 06 24