Hei
No har eg oppdatert norsk.words med ein del av dei nye nynorske orda som ligg i speling.org. Dei fleste stammar frå stavekontroll av omsetjinga til debian-installer. Det er lagt til 56 nye ord. Eg har tatt orda frå a til og med f. Så det er ein del fleire som eg vil ha inn etterkvart.
Det er ganske tungvint å leggje inn slik manuelt, men samstundes kan ein rette ein del i andre ord som ein kjem over i fila.
Eg har tenkt å leggje inn resten av orda i løpet av veka. Kor tid skal vi satse på å gje ut ein ny versjon?
Håvard
Håvard Korsvoll skrev:
Hei
No har eg oppdatert norsk.words med ein del av dei nye nynorske orda som ligg i speling.org. Dei fleste stammar frå stavekontroll av omsetjinga til debian-installer. Det er lagt til 56 nye ord. Eg har tatt orda frå a til og med f. Så det er ein del fleire som eg vil ha inn etterkvart.
Det er ganske tungvint å leggje inn slik manuelt, men samstundes kan ein rette ein del i andre ord som ein kjem over i fila.
Eg har tenkt å leggje inn resten av orda i løpet av veka. Kor tid skal vi satse på å gje ut ein ny versjon?
Håvard
Jeg synes vi godt kan vente til du har fått gjort dette, når endelig helga kommer så har jeg ikke så fullt opp med arbeide mer, så da kunne jeg også ha prøvd på det samme. Det er veldig mange nye ord i synonymer.merg.net å hente, men, som du sier, de må legges inn manuelt og selvsagt sjekkes med bokmålsordboka e.l.
Mvh Axel
[Håvard Korsvoll]
No har eg oppdatert norsk.words med ein del av dei nye nynorske orda som ligg i speling.org. Dei fleste stammar frå stavekontroll av omsetjinga til debian-installer. Det er lagt til 56 nye ord. Eg har tatt orda frå a til og med f. Så det er ein del fleire som eg vil ha inn etterkvart.
Utmerket. :) Jeg la endel av ordene jeg fant i IKT-meldingen inn på speling.org, så de vil dukke opp i speling-new.nn de også.
Det er ganske tungvint å leggje inn slik manuelt, men samstundes kan ein rette ein del i andre ord som ein kjem over i fila.
Jepp. Når brorparten av ordene er sjekket på speling.org kan vi antagelig bruke en generert liste med ord i stedet for norsk.words, men inntil videre må vi bruke den manuelle metoden.
Eg har tenkt å leggje inn resten av orda i løpet av veka. Kor tid skal vi satse på å gje ut ein ny versjon?
Jeg synes førstkommende søndag er en god dag å gi ut ny versjon.
Vennlig hilsen,