* Roy-Magne Mo
Sjølv om ordet nettlesar er i bruk, gir det ordet ingen meining. Web browsar blir rett omsett til vevlesar, det er er veven du les og ikkje nett. Nettlesar (netbrowser), vil vere eit verkty ein brukar for å gå gjennom nettverk, på engelsk: to browse networks. Det er ein vanleg feiloppfatning at Internett, web, nett og veven er akkurat det same. Internett er ikkje web! Det er vel eit poeng at ein skal vere korrekt, og ikkje meininga skal forsvinne i omsettinga?
"Nettleser" innebærer ikke noe annet enn at du leser på nettet. Det ligger ingen påstand innbakt i dette om at WWW og Internett er det samme, og heller ikke om at "nettleser" må være noe som har å gjøre med nettverksadministrasjon e.l. Av og til leser man lokale eller egne websider og er da ikke ute "på nettet", men jeg synes det ville være en søkt innvending.
Thomas Gramstad thomas@ifi.uio.no