Nå som det er snakk om desentraliserte utviklersamlinger vil jeg gjerne ta dette opp her. Jeg mener at oversetterene bør samles et sted fordi vi ikke er så mange og fordi vi har en stor fordel i å være samlet når det gjelder diskusjon av ord etc. Dette kan selvfølgelig gjøres via IRC og - men alikevel.