I tillegg til den vanlege utklippstavla, har LibreOffice også ein funksjon der du merker ein tekst og deretter flytter markøren til ein ny stad og klikkar med den midtre museknappen. Den merkte teksten vil bli kopiert til der markøren er sett. Dette er heilt uavhegig av den vanlege utklippstavla.
I UI er dette kalla Clipboard/utklippstavle (en, nn). I handboka (engelsk) er funksjonen kalla "Selection clipboard". Eg har drista meg til å endre dette i nynorskversjonen til «utvalstavle» også i UI. (Blir vel ikkje synleg før neste oppgradering). Dette for å halde dei to tavlene frå kvarandre.
(Ligg i fila cui/source/options.po: msgid "Paste clipboard" msgstr "Lim inn frå utklippstavla")
Innstillinga ligg i /Verktøy -> Innstillingar -> LibreOffice -> Vis/
Helsing Kolbjørn Stuestøl
On Sunday 10. March 2013 12.59, Kolbjørn Stuestøl wrote:
I tillegg til den vanlege utklippstavla, har LibreOffice også ein funksjon der du merker ein tekst og deretter flytter markøren til ein ny stad og klikkar med den midtre museknappen. Den merkte teksten vil bli kopiert til der markøren er sett. Dette er heilt uavhegig av den vanlege utklippstavla.
Denne funksjonen har GNU/Linux hatt i alle årene jeg har brukt GNU/Linux, som er fra ca 2000/2001. Dette virker i alle programmer.
Det er mulig de har kopiert og innført funksjonen til bruk i for eksempel Windows, som jo ikke har den funksjonen.
Den 10.03.2013 15:00, skreiv Johnny Solbu:
On Sunday 10. March 2013 12.59, Kolbjørn Stuestøl wrote:
I tillegg til den vanlege utklippstavla, har LibreOffice også ein funksjon der du merker ein tekst og deretter flytter markøren til ein ny stad og klikkar med den midtre museknappen. Den merkte teksten vil bli kopiert til der markøren er sett. Dette er heilt uavhegig av den vanlege utklippstavla.
Denne funksjonen har GNU/Linux hatt i alle årene jeg har brukt GNU/Linux, som er fra ca 2000/2001. Dette virker i alle programmer.
Det er mulig de har kopiert og innført funksjonen til bruk i for eksempel Windows, som jo ikke har den funksjonen.
Eg har ikkje funne denne funksjonen i Windows, men han kan godt finnast der likevel. (LibreOffice kjem jo frå Linuxmijøet, så ikkje så rart om funksjonen er tatt med også i Windowsvarianten).
Har funksjonen noe namn i Linux? Dersom igen andre forslag, er det greit å kalle funksjonen for «utvalstavle» for å vise at dette ikkje er utklippstavla?
Helsing Kolbjørn
su. den 10. 03. 2013 klokka 15.57 (+0100) skreiv Kolbjørn Stuestøl:
Har funksjonen noe namn i Linux? Dersom igen andre forslag, er det greit å kalle funksjonen for «utvalstavle» for å vise at dette ikkje er utklippstavla?
Ja, eg synest «utvalstavle» er eit godt ord. I KDE har me eit eige program for handtering av utklippstavleinfo (med for eksempel funksjonar for å synkronisera innhaldet på utklipps- og utvalstavla). Der vert det så vidt eg kan sjå omtalt berre som «utvalet». Mogleg me kan/bør endra det her også.
On Sunday 10. March 2013 15.57, Kolbjørn Stuestøl wrote:
Eg har ikkje funne denne funksjonen i Windows, men han kan godt finnast der likevel. (LibreOffice kjem jo frå Linuxmijøet, så ikkje så rart om funksjonen er tatt med også i Windowsvarianten).
Det jeg mente å si var at det er mulig den funksjonen er kopiert inn i libreoffice så den også kan brukes i Windows når man jobber i libreoffice. Ikke at den er generelt tilgjengelig i Windows, for det er den jo ikke så vidt jeg vet. (Har ikke kjørt Windows siden januar 2008, så jeg kjenner ikke til utviklingen der lenger.)
Den 10.03.2013 21:39, skreiv Johnny Solbu:
On Sunday 10. March 2013 15.57, Kolbjørn Stuestøl wrote:
Eg har ikkje funne denne funksjonen i Windows, men han kan godt finnast der likevel. (LibreOffice kjem jo frå Linuxmijøet, så ikkje så rart om funksjonen er tatt med også i Windowsvarianten).
Det jeg mente å si var at det er mulig den funksjonen er kopiert inn i libreoffice så den også kan brukes i Windows når man jobber i libreoffice. Ikke at den er generelt tilgjengelig i Windows, for det er den jo ikke så vidt jeg vet. (Har ikke kjørt Windows siden januar 2008, så jeg kjenner ikke til utviklingen der lenger.)
Etter det eg har forstått, er dei ulike versjonane av LibreOffice for ulike plattformer nokså like. Skulle bare mangle. Som sagt har eg ikkje leita etter funksjonen i Windows. Køyrer bare dei «gratis» programma som følgjer med maskinene, og snautt nok dei. Men ser jo at MS stel mange gode idear frå Linux, så kanskje funksjonen kjem ein dag. Men dette er vel eigentleg ein annan diskusjon enn det eg strata med, men sjølvsagt interessant likevel.
Helsing Kolbjørn