Eller er det et av de spesielle ordene som ikke skal oversetttes. Kan ikke huske å ha sett det i KDEs Translation-HOWTO.
Laurdag 1. september 2001 16:52 skreiv Øystein Skadsem:
Eller er det et av de spesielle ordene som ikke skal oversetttes. Kan ikke huske å ha sett det i KDEs Translation-HOWTO.
'Name=' og 'Comment=' skal ikkje setjast om, nei.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Øystein Skadsem wrote:
Eller er det et av de spesielle ordene som ikke skal oversetttes. Kan ikke huske å ha sett det i KDEs Translation-HOWTO.
Det samme gjelder selvsagt "Name=" osv. Dette er vel strenger som brukes av kicker, så de bør vel antagelig ikke oversettes.