j
k
j a
j l
Hvordan går det med oversetting av KDE 3.2 til nordsamisk?
http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/se/
mvh Knut
Show replies by date
l10n-no@nuug.no
Add to favorites Remove from favorites