Gaute, kunne du lagt til eit parallelt omsettingstre med PO-omsettingar og POT-malar frå «trunk» i KDE, "http://websvn.kde.org/trunk/l10n/%22?
Det er fleire program (amaroK, Kaffeine, …) som berre brukar «trunk», og om me ikkje kan setta om (og senda inn) filene her, vil me aldri ha (eller aldri ha oppdaterte) norske omsettingar av desse programma.
På Fri, 14 Oct 2005 09:52:28 +0200, skrev Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
Gaute, kunne du lagt til eit parallelt omsettingstre med PO-omsettingar og POT-malar frå «trunk» i KDE, "http://websvn.kde.org/trunk/l10n/%22?
Det er fleire program (amaroK, Kaffeine, …) som berre brukar «trunk», og om me ikkje kan setta om (og senda inn) filene her, vil me aldri ha (eller aldri ha oppdaterte) norske omsettingar av desse programma.
Det høyrest ut som ein god plan for Skulelinux-samlinga i helga. No når me har gått over til Subversion har det blitt enklare å flytta rundt på ting på ein ryddig måte.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes