j
k
j a
j l
Hei
Det ser ut til at jeg er blitt sperret ute fra svn. Jeg må vel vente et par timer før det åpnes slik at jeg kan committe digikam.po i kde4 nb.
Vær snille ikke å endre denne filen i svn før jeg får tilgang igjen.
Hilsen Bkørn
Show replies by date
l10n-no@nuug.no
Add to favorites Remove from favorites