---------- Videresendt melding ----------
Subject: Kitenoversettelse Date: onsdag 27. april 2005, 15:27 From: Alexander Rødseth alexanro@pvv.org To: knuty@skolelinux.no
Hei,
Først av alt, takk for jobben med å oversette Linux-programmer til Norsk.
Jeg fant e-post adressen din øverst under "Oversettelse" i programmet Kiten. Håper jeg har nådd riktig person, og at det ikke er nødvendig å melde inn via bugs.kde.org.
I Kiten kom jeg over følgende setning: "Nivå: 2. Strøk: 7 Vanlig feiltelt: 6."
Det første jeg tenkte etter å ha lest dette var: "Hva i all verden er et feiltelt?"
Mitt forslag til personen som har oversatt er "Vanlig tellefeil" istedenfor "Vanlig feiltelt".
Hvilket program bruker du forresten når du oversetter? Kbabel?
Ha en fin dag :)
Med vennlig hilsen, Alexander Rødseth
-------------------------------------------------------
Rettet
NilsK
onsdag 27. april 2005, 19:45, skrev Knut Yrvin:
---------- Videresendt melding ----------
Subject: Kitenoversettelse Date: onsdag 27. april 2005, 15:27 From: Alexander Rødseth alexanro@pvv.org To: knuty@skolelinux.no
Hei,
Først av alt, takk for jobben med å oversette Linux-programmer til Norsk.
Jeg fant e-post adressen din øverst under "Oversettelse" i programmet Kiten. Håper jeg har nådd riktig person, og at det ikke er nødvendig å melde inn via bugs.kde.org.
I Kiten kom jeg over følgende setning: "Nivå: 2. Strøk: 7 Vanlig feiltelt: 6."
Det første jeg tenkte etter å ha lest dette var: "Hva i all verden er et feiltelt?"
Mitt forslag til personen som har oversatt er "Vanlig tellefeil" istedenfor "Vanlig feiltelt".
Hvilket program bruker du forresten når du oversetter? Kbabel?
Ha en fin dag :)
Med vennlig hilsen, Alexander Rødseth
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no