Nå finnes editoren Vim (http://www.vim.org) på norsk.
Alt av menyer og 1340 av 1366 meldinger er oversatt til norsk, de resterende 26 meldingene er jeg litt usikre på.
De norske språkfilene kan hentes fra
http://www.sunbase.org/sunny/src/vim/norwegian/
der det også ligger full beskrivelse av fremgangsmåten for å få Vim til å snakke norsk.
Mvh Øyvind ------ :wq
[Øyvind A. Holm]
De norske språkfilene kan hentes fra
http://www.sunbase.org/sunny/src/vim/norwegian/
der det også ligger full beskrivelse av fremgangsmåten for å få Vim til å snakke norsk.
Morsomt. :)
I hvilken offisiell versjon av vim er disse norske oversetterfilene inkludert?
On 2003-05-13 13:03+0200 Petter Reinholdtsen wrote:
[Øyvind A. Holm]
De norske språkfilene kan hentes fra
http://www.sunbase.org/sunny/src/vim/norwegian/
der det også ligger full beskrivelse av fremgangsmåten for å få Vim til å snakke norsk.
Morsomt. :)
I hvilken offisiell versjon av vim er disse norske oversetterfilene inkludert?
Ingen foreløpig, men går ut i fra at de vil gå inn i CVS når Bram Moolenaar har sjekket at de ikke roter til systemet. Regner med at oversettelsen skal være helt ferdig til versjon 6.2 blir sluppet om noen uker, og de vil da være på plass sammen med alle de andre i kildekoden.
Mvh Øyvind ----------- “Contrariwise,” continued Tweedledee, “if it was so, it might be, and if it were so, it would be; but as it isn’t, it ain’t. That’s logic!”