Omsetjarane er velkomne på samling i Oslo neste helg. Send påmelding til linuxiskolen@skolelinux.no.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
---------- Vidaresendt melding ----------
Subject: Bug-squash, 19-21/9 Date: Tysdag 9. september 2003 18:43 From: Markus Gamenius markus@gamenius.net To: skolelinux linuxiskolen@skolelinux.no Cc: styret@linuxiskolen.no
Vi arangerer en mindre utviklersamling , eller en såkalt "Bug-squash", helgen 19-21 september.
Tanken bak denne samlingen er å samle alle dem som føler at de er i stand til å rette bugs. Det betyr at du ved påmelding må fortelle hvilken/hvilke bugs du akter å rette opp i løpet av helgen. Kan du ikke rette opp bugs får du vente til neste samling, som kommer i oktober.
Vi er klar over at dette ekskluderer mange av våre trofaste deltagere, og beklager dette. Årsaken til at det gjøres på denne måten er at vi nå nærmer oss 1.0 og trenger å få en del ting på plass før vi kan si oss "ferdige". De mer erfarne utviklerene bruker ofte mye av tiden på samlingene til å hjelpe oss som ikke er så "gamle" i faget. Dette er selvsat et gode og er med på å skolere kommende utviklere, og ikke minst er det med på å bygge opp vårt miljø. Men denne gangen prioriterer vi altså å få unnagjort bugs.
Årsaken til at vi bruker denne helgen er at vi har snakket med flere utviklere som kan da.
I tillegg håper vi på å få med oss oversetterne, slik at de treffes og kan komme enda lenger i sitt arbeid.
Om noen tar samme bug dør vi ikke av det, men da må man sørge for å ta noen flere også ;-). Hvem som retter en slik "dobbelt-bug" finner vi ut av på samlingen.
Stedet er Ulsrud vgs. i Oslo. Beskrivelse av reisevei kommer.
Fredag 18.00-20.00 Lørdag 11.00-20.00 Søndag 11.00-19.00
Vi trenger ikke folk til administrasjon, da vi fra Ulsrud tar oss av den biten.
Altså:
-Svar på denne e-posten til lista og husk å fortelle følgende: Navn Dager du er med Buggene du håper å fikse (bruk nummer)/Ev. om du oversetter Om du skal ut og spise på fredag og/eller lørdag
-Vi dekker som vanlig mat og billigste reise
Håper på å se mange bug-fiksere og oversettere.
Med vennlig hilsen styret i Linux i Skolen
v/Markus Gamenius
-- For melde deg av "Linux i Skolen" eller forandre innstillingene dine: https://init.linpro.no/mailman/skolelinux.no/listinfo/linuxiskolen
-------------------------------------------------------