Såvidt eg har forstått, er ikkje "" eigentleg god norsk typografi, ein skal heller bruka hermeteikn som ser om lag ut som << >>. Korleis får eg lagt desse inn i teksten i KBabel?
Fredag 05 juli 2002 18:25 skreiv Åsmund Skjæveland:
Såvidt eg har forstått, er ikkje "" eigentleg god norsk typografi, ein skal heller bruka hermeteikn som ser om lag ut som << >>. Korleis får eg lagt desse inn i teksten i KBabel?
Bruk Alt Gr-Z og Alt Gr-X. Det skal fungera med vanleg norsk tastaturoppsett.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes