Tenkte jeg skulle få gjort noe i helgen. Nå begynner det å bli lite igjen av ting som er prioritert. Så hvordan var det dette funket? jeg bare hiver meg løs? (Hadde tenkt å slå ned på libkcddb i kdemultimedia) Naturligvis er det noen andre som har jobbet med denne pakken og det er det som gjenstår. Ellers noen ønsker, jeg prøver å se på oversikten men er litt usikker på hva gjøre og ikke gjøre.
fredag 8. juli 2005, 23:39, skrev Cecilie Wian:
Tenkte jeg skulle få gjort noe i helgen. Nå begynner det å bli lite igjen av ting som er prioritert. Så hvordan var det dette funket? jeg bare hiver meg løs? (Hadde tenkt å slå ned på libkcddb i kdemultimedia) Naturligvis er det noen andre som har jobbet med denne pakken og det er det som gjenstår. Ellers noen ønsker, jeg prøver å se på oversikten men er litt usikker på hva gjøre og ikke gjøre.
Først og fremst: http://i18n.skolelinux.no/prioritering.html er prioriteringslista, men det visste du kanskje allerede? Ellers må du gjerne fortsette der noen andre slapp. Det er da ofte lurt å ta et program du kjenner, og i alle fall lurt å bla litt i fila for å se hvordan den er oversatt fra før, så unngår vi at det f.eks. henvises til en meny som ikke finnes.
Om du står fast finner du flere tips på: http://www.skolelinux.org/no/contribute/translation
du kan ellers fortsette å spørre på denne lista hvis du ikke finner det der :-)
Mvh Axel