Hei.
Har kjørt GNOME oversettelsene gjennom skriptene for stavekontroll som blir brukt av debian-installer og resultatene ligger her:
http://www.gnome.org/~kmaraas/latest/index.html
Det ser ut som om disse kan bli meget nyttige med litt finpuss. Jeg kjørte dem på en katalog med 275 prosjekter sjekket ut av diverse CVS repo, så det er helt klart mulig å begrense datamengden for å få noe som er mer håndterbart. Ville bare si fra hvis noen ser nytten...
Mvh Kjartan