mandag 22. juli 2002, 11:19, skrev du :
mandag 22 juli 2002, 10:22, skrev Tonje Ostby:
Oppgjørsdato virker like greit, og hvis det er det som brukes IRL i Norge, bør vi kanskje bruke det.
Det heter oppgjørsdato når det gjelder betaling av verdipapirer. Bruker man andre begrep vil man sannsynligvis møte reaksjoner fra personer som skriver om verdipapirhandel :-)
Det er fint. Da kjører jeg søk&erstatt i KBabel! Tonje