KDE 3.1.1 er førebels utsett til fredag. Eg kjem til å senda våre omsetjingar fortløpande inn til KDE, heilt fram til fristen.
Eg ser at samisk er veldig nær ved å fylla kravet til å koma med som offisielt KDE-språk -- berre eit par prosent i kdebase, så er det gjort. Går det? ;-) <URL: http://i18n.kde.org/stats/gui/KDE_3_1_BRANCH/essential.php >
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
---------- Vidaresendt melding ----------
Subject: 3.1.1 tagging delayed till Friday Date: Sundag 2. mars 2003 23:02 From: Dirk Mueller mueller@kde.org To: kde-core-devel@kde.org, kde-i18n-doc@kde.org
Hi,
there are still a couple of open showstoppers to resolve, so I'll do 3.1.1 on Friday.
-- Dirk (received 509 mails today)
-------------------------------------------------------