Eg er i ferd med å laga ein litt betre statistikk over omsetjingane. Han er korkje ferdig eller feilfri (langt ifrå), men eit førebels resultat finst no på <URL: http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/ >.
Noko av det som må med, men som ikkje er laga enno, er:
- Statistikk over språkvask. - Vising av berre dei viktigaste modulane (gjerne prioritert rekkjefølgje). - Statistikk over anna enn berre KDE.
Innspel og bidrag er velkomne, koden (Python) ligg i CVS: /skolelinux/i18n/postat/
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
[Gaute Hvoslef Kvalnes]
Eg er i ferd med å laga ein litt betre statistikk over omsetjingane. Han er korkje ferdig eller feilfri (langt ifrå), men eit førebels resultat finst no på <URL: http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/ >.
Det ser jo riktig vakkert ut. Er det linker fra i18n.skollinux.no til disse statistikkene? Det bør det være. :)
Det framgår ikke klart hvilken versjon av KDE dette gjelder.
Tysdag 4. mars 2003 18:30 skreiv Petter Reinholdtsen:
Det ser jo riktig vakkert ut. Er det linker fra i18n.skollinux.no til disse statistikkene? Det bør det være. :)
Ja, no trur eg statistikken er feilfri nok til å koma i staden for den (primitive) statistikken me har i dag. Lenkjer er lagde inn.
Det framgår ikke klart hvilken versjon av KDE dette gjelder.
Statistikken skal utvidast til å gjelda alle omsetjingane i CVS-en. Eg skal prøva å laga noko oversiktleg ;-)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Hvordan går det med OO-oversettelsen av hjelpesidene?
Arne
----- Original Message ----- From: "Gaute Hvoslef Kvalnes" gaute@verdsveven.com To: i18n-no@lister.ping.uio.no Sent: Tuesday, March 04, 2003 8:28 PM Subject: Re: [i18n-no] Statistikk
Tysdag 4. mars 2003 18:30 skreiv Petter Reinholdtsen:
Det ser jo riktig vakkert ut. Er det linker fra i18n.skollinux.no til disse statistikkene? Det bør det være. :)
Ja, no trur eg statistikken er feilfri nok til å koma i staden for den (primitive) statistikken me har i dag. Lenkjer er lagde inn.
Det framgår ikke klart hvilken versjon av KDE dette gjelder.
Statistikken skal utvidast til å gjelda alle omsetjingane i CVS-en. Eg skal prøva å laga noko oversiktleg ;-)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
_______________________________________________ i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no