Skrifttypeinstalleraren i kontrollpanelet KDE 3.2 har ein modus for å installera sine eigne skrifter utan å vera root. Denne freistar å opna «fonts:/Personleg» i nynorsk lokale. Men det fungerer ikkje. Det gjer derimot «fonts:/Personal». Eg veit ikkje nett kva fil dette ligg i. Eg får problemet i kcontrol kompilert med konstruct. Eg har også ein del anna kluss med skrifttypane, men dette ser ikkje ut til å vera localespesifikt. Nokon andre som ser denne feilen?
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
Tysdag 16. mars 2004 18:23 skreiv Åsmund Skjæveland:
Skrifttypeinstalleraren i kontrollpanelet KDE 3.2 har ein modus for å installera sine eigne skrifter utan å vera root. Denne freistar å opna «fonts:/Personleg» i nynorsk lokale. Men det fungerer ikkje. Det gjer derimot «fonts:/Personal». Eg veit ikkje nett kva fil dette ligg i. Eg får problemet i kcontrol kompilert med konstruct. Eg har også ein del anna kluss med skrifttypane, men dette ser ikkje ut til å vera localespesifikt. Nokon andre som ser denne feilen?
Hei
Eg ser ikkje denne feilen. Eg brukar debian sid med kde 3.2.1. Eg greppa gjennom skolelinux-cvs'en og kunne ikkje finne korkje «fonts:/Personleg» eller «fonts:/Personal» i nokon fil.
I Skriftinstalleringsdialogen i kontrollsenteret står det «Location: fonts:/Personal/». Dvs at denne tekststrengen ikkje er lokalisert i det heile hos meg.
Men det kan godt vere at eg har vore borti ein slik streng. Han er i so fall truleg fjerna frå malfilene før 3.2.1
Helsing Håvard
Tysdag 16. mars 2004 19:01 skreiv Håvard Korsvoll:
Eg ser ikkje denne feilen. Eg brukar debian sid med kde 3.2.1. Eg greppa gjennom skolelinux-cvs'en og kunne ikkje finne korkje «fonts:/Personleg» eller «fonts:/Personal» i nokon fil.
Eg har òg Debian Sid med KDE 3.2.1 (og nynorsk språkpakke frå experimental, versjon 4:3.2.0-0pre1v1). Her står det «Location: fonts:/Personleg». Viss eg klikkar på URL-en, kjem Konqueror opp og klagar:
«Ein feil oppstod ved lasting av fonts:/Personleg: Please specify "Personal" or "System".»
Feilen på mitt system *kan* koma av at ny KDE er blanda med ein gammal språkpakke, men eg veit ikkje korleis dette er tenkt å fungera. Ikkje finn eg ut kvar «Personleg» i URL-en kjem frå, heller.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes