Eg har lyst til å vera med og omsetja fri mjukvare til nynorsk. Av omsyn til vekttalskverna vil eg helst ha noko som ikkje må vera ferdig omsett til i går. Eg ser på framdriftsplanen for omsetjing (som av ein eller annan grunn ligg på developer.skulelinux.no i staden for i18n.skulelinux.no (og strengt tatt er i18n prosessen med å gjera eit program i stand til å bruka fleire språk og ulike lokale tilpassingar, medan l10n er sjølve omsetjinga og den lokale tilpassinga (men kven bryr seg))) at nynorske hjelpetekstar er nokså forsømde, so eg kan jo hiva meg på her, t.d. på Konqueror eller kstars eller gperiodic eller noko slikt. Eg har lite bandbreidde tilgjengeleg for tida, så det blir litt vanskeleg for meg å vera 100% oppdatert på alle programma heile tida.
Onsdag 20. november 2002 15:07 skreiv Åsmund Skjæveland:
Eg har lyst til å vera med og omsetja fri mjukvare til nynorsk. Av omsyn til vekttalskverna vil eg helst ha noko som ikkje må vera ferdig omsett til i går. Eg ser på framdriftsplanen for omsetjing (som av ein eller annan grunn ligg på developer.skulelinux.no i staden for i18n.skulelinux.no (og strengt tatt er i18n prosessen med å gjera eit program i stand til å bruka fleire språk og ulike lokale tilpassingar, medan l10n er sjølve omsetjinga og den lokale tilpassinga (men kven bryr seg))) at nynorske hjelpetekstar er nokså forsømde, so eg kan jo hiva meg på her, t.d. på Konqueror eller kstars eller gperiodic eller noko slikt. Eg har lite bandbreidde tilgjengeleg for tida, så det blir litt vanskeleg for meg å vera 100% oppdatert på alle programma heile tida.
Nydeleg. Dersom du har Linux og KBabel på maskina, er du alt godt hjelpen.
Det er ein fordel om du brukar CVS til å lasta ned og opp omsetjingar. Dersom bandbreidda er veldig avgrensa, kan du likevel lasta ned enkeltfiler og senda dei ferdige omsetjingane til meg etterpå. Du finn til dømes Konqueror-hjelpefila (konqueror.pot) her: URL:http://developer.skulelinux.no/cgi-bin/viewcvs.cgi/skolelinux/i18n/head-kde-i18n/templates/docs/kdebase/
Meir om CVS finn du her: URL:http://developer.skulelinux.no/cvsusage.html URL:http://i18n.skulelinux.no/cvs-123.html
Annan litteratur: Omsetjarhandboka, URL:http://i18n.skolelinux.no/handbok/index.html Språklege retningslinjer, URL:http://i18n.skolelinux.no/retningslinjer.html
Spør om du lurar på noko!
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Det er ein fordel om du brukar CVS til å lasta ned og opp omsetjingar. Dersom bandbreidda er veldig avgrensa, kan du likevel lasta ned enkeltfiler og senda dei ferdige omsetjingane til meg etterpå. Du finn til dømes Konqueror-hjelpefila (konqueror.pot) her: URL:http://developer.skulelinux.no/cgi-bin/viewcvs.cgi/skolelinux/i18n/head-kde-i18n/templates/docs/kdebase/
Eg har lasta ned skolelinux-cvs anonymt til UiO-kontoen min (eg er på Svalbard for tida, og linja til UNIS (http://www.unis.no/) er for tynn til denslags), så då skal eg prøva å gjera litt. Fungerer DocBook-filer direkte i KBabel, eller må eg gjera noko magisk fyrst?
Fredag 22. november 2002 19:35 skreiv Åsmund Skjæveland:
Eg har lasta ned skolelinux-cvs anonymt til UiO-kontoen min (eg er på Svalbard for tida, og linja til UNIS (http://www.unis.no/) er for tynn til denslags), så då skal eg prøva å gjera litt. Fungerer DocBook-filer direkte i KBabel, eller må eg gjera noko magisk fyrst?
Docbook-filene er konverterte til PO-filer, slik at dei kan redigerast direkte i KBabel. (Dei er delte opp avsnitt for avsnitt, sånn omtrent.)
«Vanleg» CVS-praksis er å lasta opp filene ofte, slik at ingen går i gang med det andre held på med. Dersom det vert vanskeleg, er det fint om du seier frå på e-postlista om kva du har tenkt å gå i gang med. Då går det nok fint, uansett om du sender filene til meg eller lastar direkte opp i CVS.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Fredag 22. november 2002 19:35 skreiv Åsmund Skjæveland:
Eg har lasta ned skolelinux-cvs anonymt til UiO-kontoen min (eg er på Svalbard for tida, og linja til UNIS (http://www.unis.no/) er for tynn til denslags), så då skal eg prøva å gjera litt. Fungerer DocBook-filer direkte i KBabel, eller må eg gjera noko magisk fyrst?
Docbook-filene er konverterte til PO-filer, slik at dei kan redigerast direkte i KBabel. (Dei er delte opp avsnitt for avsnitt, sånn omtrent.)
«Vanleg» CVS-praksis er å lasta opp filene ofte, slik at ingen går i gang med det andre held på med. Dersom det vert vanskeleg, er det fint om du seier frå på e-postlista om kva du har tenkt å gå i gang med. Då går det nok fint, uansett om du sender filene til meg eller lastar direkte opp i CVS.
Lat oss seia at eg tek til å putla med dokumentasjonen til Konqueror. Kva for ei fil skal eg gje meg i kast med?
(isolde ~/i18n/skolelinux) find . -name "*konquer*" -name "*pot" ./i18n/head-kde-i18n/templates/docs/kdebase/konqueror.pot ./i18n/head-kde-i18n/templates/kdebase/konqueror.pot ./i18n/kde-i18n/templates/docs/kdebase/konqueror.pot ./i18n/kde-i18n/templates/kdebase/konqueror.pot (isolde ~/i18n/skolelinux) cmp ./i18n/head-kde-i18n/templates/docs/kdebase/konqueror.pot ./i18n/kde-i18n/templates/docs/kdebase/konqueror.pot ./i18n/head-kde-i18n/templates/docs/kdebase/konqueror.pot ./i18n/kde-i18n/templates/docs/kdebase/konqueror.pot differ: char 403, line 13
Fredag 22. november 2002 20:39 skreiv Åsmund Skjæveland:
Lat oss seia at eg tek til å putla med dokumentasjonen til Konqueror. Kva for ei fil skal eg gje meg i kast med?
(isolde ~/i18n/skolelinux) find . -name "*konquer*" -name "*pot" ./i18n/head-kde-i18n/templates/docs/kdebase/konqueror.pot
Dette er hjelpefila til den nyaste KDE-versjonen. Den skal du jobba med ;-) Dette er berre ei malfil, med dei engelske originaltekstane. Den ferdige omsetjinga legg du i i18n/head-kde-i18n/nn/messages/docs/kdebase/konqueror.po.
./i18n/head-kde-i18n/templates/kdebase/konqueror.pot
Dette er grensesnittet til Konqueror i KDE 3.1. (Du finn omsetjinga, som er ferdig, i nn/messages/kdebase.)
./i18n/kde-i18n/templates/docs/kdebase/konqueror.pot ./i18n/kde-i18n/templates/kdebase/konqueror.pot
Her er hjelpefil og grensesnitt for Konqueror i KDE 2.2.2. Me brukar framleis denne gamle versjonen i Skulelinux, men omsetjingsarbeidet er for det meste konsentrert om den nyaste utgåva.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes